Friday, October 14, 2011

belajar menimbang....abg jugak da boleh consider..

as what i story to all b4 nie..
aku baru je join herbalife kan..
so,byk mende yg aku kne blaja ntok start dis business
actually motif utama aku mestilah nk kurus kn...
so,business nie as sampingan je
bg aku yg full time student nie..

pagi2 morning td aku gi booth dgn aqilah..
die ni umo 19 thn baru..
budak UIA,PJ...
tp dia ni senior jgk la ntok aku dlm herbalife nie..
sampai je kat booth rupe nye yus suami kpd kwn aku atie
da ade kt sane..
dan2 je die trus surh aku timbang..
hah..xleh blah kot
scary gile..
after timbang,yus explain kt aku tntg semua tu...
ok..aku da boleh la fhm tntg business herbalife nie..
pukol 12 tghr aku gerak ke kelas...
sampai la petang kelas aku...

after maghrib aku ke booth balik...
duduk lepak2 dga zati story mori psl herbalife nie kt customer...
nk dijadikan cerita...
tbe2 zati n aqilah xde kt booth...
berjalan kemane x tau la...
ade plak 4 org student nie tanye 
"kak,ni tempat body scanning ke mcm yg tulis kt banting nie????"
aku pon jwb la..
a'ah...meh la cube...rm2 je..
then kitorg akn explain...

aku da gelabah itik da nie..
mau x nye...
aku belom hebat lg guna penimbang nye..
sebaek la zati n aqilah dtg...
diorg help aku mcmne nk use alat penimbang tu...
seronok plak ble ade 4 org tmbg ngn aku td...
haha...good job amna!!

atie x boleh tumpangkn aku sbb die ade hal...
so,its ok la...
abg da consider nk help aku
cmne nk ke PD...
alhamdullilah...
aku syg abg sgt2...






No comments:

Post a Comment

LinkWithin



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
http://lbdm.lilypie.com/3Ky2p8.png?xFkym095

nurul cinta wan

Daisypath Anniversary tickers

calender