Sunday, April 1, 2012

rindu sgt!!

"kalaulah JB tu dekat...kn bez
kalaulah wujud pintu suka hati doraemon tu kn bez"

ayat ni tibe2 je tertaip kat wall FB aku sbb da rndu sgt kt cik abg...
haha..tp kn,bez jgk kn kalau betol2,
tp kwn aku ckp tu dlm mimpi leh r dpt..
sedihnye la kn..


erm..xpe la..nk buat cmne..
Allah kn ade..
teringat pesan mak..
semalam tpon mak..
mak x angkat...
aku da start risau,,tanye abg n akk aku
diorg pon xdpt tpon mak..
waaaaa...rase nk nanges..
da la tgh rndu abg,
x dpt ckp ngn mak ayh plak..
sedihkn
akk kata mungkin tpon uma mak rosak..


nk kurangkn rindu yg membara ni..
jom tgk pic aku..
ni aku ngn hubby aku mse gi tgk kapal selam..



yang kt ats ni pic mak n ayh aku...
rindu sgt kt diorg..
semoga Allah lindungi mereka...


No comments:

Post a Comment

LinkWithin



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
http://lbdm.lilypie.com/3Ky2p8.png?xFkym095

nurul cinta wan

Daisypath Anniversary tickers

calender