Monday, May 7, 2012

aku rindukan kami seperti dulu

blog ku syg...terima kasih sbb sudi dengar luahan hati aku...
sedih ni...
bila teringat rase nk nanges je...
abg always pesan soh aku bersabar..
mungkin Allah tgh uji aku...

dulu bila aku sedih,aku bengang..
dia slalu ade ntok tngkn aku..
penah skali aku sedih sgt,aku tepon dia...
dia yg dga mslh aku n tenangkn aku...

kalu cuti,x sbr2 nk balik kg sbb nk jmpe dia
kumpol mcm2 stories nk cte kt dia...
best nye moment tu..
bila dh jmpe,seakan x ingt dunia...
pot pet pot pet cerita x sudah2..
happy nye aku masa tu...
having her in my life...
da tu cri alasan nk merayap kt melaka...
merayap je keje..
slagi belum ptg,x nk balik...
waktu tu x pnh rase pnt jalan sbb dia ade...

waktu aku n abg decide nk kwen...
ramai jgk yg menentang..
tapi dia still on my side...
i love her very much...

dulu sekolah asrama pon nk sme2 smka,
diploma pon nk sme2 from uitm..
until now,dgree pon sme...
same uitm lak tu...

skrg ade mslh,kne pendam sendiri...
xde spe nk dga dh...aku doa Allah kembalikn dia pd aku semula seperti dulu...
miss that moment we had together damn much...
adakah sbb aku dh kwen dia dh xnk rapat dgn aku????
sedihnye..
bila teringat kt dia...
rndu sgt...
semoga Allah merahmati dia..
aku nk dia tau yg dia sgt penting dlm hdp aku...
doakan kami seperti dulu...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
http://lbdm.lilypie.com/3Ky2p8.png?xFkym095

nurul cinta wan

Daisypath Anniversary tickers

calender