Saturday, May 5, 2012

..5 month already..

sedar x sedar..dah 5 bulan usia pernikahan aku n abg...
da pelbagai cubaan n dugaan dah kami tempuh bersama..
mematangkan lagi hubungan kami,,,

25/4/2012
ketika kami menghitung hari ke usia perkahwinan kami ke bulan ke 5...
kami diduga dgn kehilangan laptop kesayanganku...
external,chager kamera,chger hp..
all gone..
aku menangis seharian smpai x lalu makan..
sedih weh...
tu je la harta yg aku ade pon buat mase ni...
mau nye x sedih..
di saat aku sedih,,abg try to make me happy..
eventhough sometime x bpe nk jadi....
but,aku hargai sgt usaha abg...
abg bwk aku jalan2,,,
abg belikn lptop baru..
alhamdulillah...Allah ambil yg itu..dan digantikn semula yg baru...
melalui suamiku...
tq Allah..
aku sgt bersyukur...
abg ajr aku tentg erti redha...
that its,as simple as we can say.....cume nk lakukan mmg susah...
but i've try demi abg...
tq syg!!!
skarg alhamdulillah aku da redha...
kesimpulannye..
bergantung haraplah pada ALLAH yg maha esa...
insyaallah he will help u in whatever situation....
byk hikmah tersirat...
aku juga belajar sesuatu dr kehilangan ini...



No comments:

Post a Comment

LinkWithin



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
http://lbdm.lilypie.com/3Ky2p8.png?xFkym095

nurul cinta wan

Daisypath Anniversary tickers

calender