Wednesday, February 1, 2012

heaven nye hidup...syukur ya Allah..

20/1/2012
jumaat mlm..x sbr tungu suami balik esoknye
kami msg2 seperti biase mlm tu..
rindu-rinduan la kami..
xsbr menanti esok..
tibe2 suami kata 

''papa ade keje jap..n ade sesuatu nk bg tau ni..tp tunggu pukol 12 jp lagi pa bg tau''
aku ckp da ngntok sgt da ni pa..bg je la tau skarg...
dia kte not now..tngu pukol 12 ye syg..
ok la...

terlelap jap aku tngu die bg tau..
sebaek tersedar..sebelom 12 a.m
msg die,die ckp..jgn tdo lg...tngu jap,lagi 5 minit pa sampai
dalam hati berbunga2 riang aku..
surprise....tq syg...
love u so much until jannah..

abg amq cuti 10 hr..suke nye aku x yah ckp la..
yeala sepjg kami kawen nie..
xpnh lg lme2 manje2 ngn abg..hehe
tq Allah..tq abg..

isnin 22/1/2012
balik kampung mertua baru2 nie...dikampung hingga hr ahad...
cadangnye nk blik semula n kms rumah baru kami hr jumaat lepas kenduri..
tp sepupu abg meninggal...innalillah...
so,kami extend blik hr aHaD....
xpe la..lame di kampung..seronok jugak..
sampai2 je kami petang tu,
mak mertua cte hot stories kt aku..
mak mmg rapat jgk la ngn aku..alhamdulillah
sejak pertama kali jmpe mak sblom kami nikah,mak menerima kehadiran aku disisi abg seadanya..
syukur ya Allah..
kak long,kakak iparku pula,tgh borak2 baru smpai

".mak siap beli kuih bihun yg nurul suke sbb mak ingt korg jd balik...skali x jd balik plak...ni tbe2 muncul dpn uma..."

kami jawab "saje buat surprise"..hehe..
ermm.tq mak,syg jgk mak kt nurul..siap belikn kuih bihun...terharu nurul...nurul syg mak sgt!!!!

mkn nsi sket mlm tu..
tgk ade ulam yg pelik..abg kate ni la ulam "geduak atau kerdas"
aku cube..sedap rupenye...
x tau la npe skrg ni mmg sgt suke dgn ulam...aku ckp kt abg nk bwk balik leh..abg kate..ok..
tah cmne hbz satu rumah tau aku suke...
kak long ckp kt abah,"menantu abh ni suke mkn ulam tu...kalau ade lg bwk la blik uma"
ayah mertuaku yg lebih mesra ku pgl abah mmg seorg yg pendiam n nampak garang...
seyes aku tkot tgk abh..
tp abah cari jgk ulam tu untk aku...walaupon senyap2 abh..

TERHARUNYE aku...syg jgk abah kt nurul...nurul syggg abh jgk...!!
tq Allah sbb anugerahkan aku mertua yg baik...syukur sgt..
alhamdulillah..heavennye hidupku..
ni gamba aku n abg disisi mertuaku sewaktu majlis kami














aku skarang di rumah baru kami di JB...
disisi suami tercinta..
alhamdulillah..tq Allah...




2 comments:

  1. Salam, Cheyah ada buat entri pasal blog ni...http://heedaya.blogspot.com/2012/02/maaf-tak-nampak-link-follower.html

    ReplyDelete

LinkWithin



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
http://lbdm.lilypie.com/3Ky2p8.png?xFkym095

nurul cinta wan

Daisypath Anniversary tickers

calender