Wednesday, February 1, 2012

rumah baru kami....vista sri alam

asssalamualaikum semua..
lame rasenye aku x mencoret kt blog nie..
semlm 29/1/2011
aku mengikut suami ke JB..
sedih plak rase nye dlm perjalanan..
bermulalah kehidupan ank bongsu cik som n saman ni
sebagai isteri n suri rumah sepenuh masa
sepjg cuti sem nie..
ade la lebih kurg baki sebulan lg cuti sem..
alhamdulillah syukur sgt
Allah beri peluang dan kesempatan 
untuk aku melaksanakn tggjwb sbg isteri..
................................
.........................................................
...........................................
...............................
semlm jugak aku dpt jual product yg bez ni 
alhamdulillah walaupon sikit..
rezeki Allah..
abg kte kne syukur...
n usaha lebih lg..
insyaallah..
moge Allah permudahkan..
...................................
..........................
seminggu lepas aku di kampung mertuaku di Sik,Kedah..
awalnya kami bercadang balik ingin menghadiri kenduri kawen sepupu suami..
majlis berlansung seperti biase...
ni gamba aku n abg sewaktu majlis nikah shila di masjid sik dalam..

 terase diri comel plak disisi suami..hehe

ni la k.shila sepupu abg...
tahniah..semoge jodoh korg hingga ke syurga...

bju purple ni dulu aku x leh pakai..
sangkut kt pungung...
sedeh gle..yeala,aku kn minat gle warne purple...
n bju ni plak bju kesayangan aku
yg abg adie belikn..
(abg aku yg no 4)
alhamdulillah lepas je consume herbalife...
berat aku turun..
shaping semula body
dan yg paling penting,
aku da leh pakai bju ni semula...
bez nye....
x tau nk ckp hepi cmne...
kalau sape2 ade mslh mcm aku..
jom sms/call aku..
ni num aku 
0136385069..
xpon leh je email aku
nurul_202@yahoo.com







No comments:

Post a Comment

LinkWithin



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
http://lbdm.lilypie.com/3Ky2p8.png?xFkym095

nurul cinta wan

Daisypath Anniversary tickers

calender