Wednesday, November 30, 2011

alhamdullilah..tq Allah

macam2 dugaan yang kau beri pada kami..
kami redha ya allah..
hr nie lg 3 hari aku dan abg bakal mendirikan rumah tangga..
abg nk gi bank buat cek untk duit hantaran..
buku bank xde..
ouh ALLAH
dugaan apakah lagi ini..
puas abg mencari...aku pon cari jugak...
alhamdullillah...
akhirnya Allah pertemukan semula...
tq Allah..
hanya kau tempat kami bersandar harapan...
permudahkanlah urusan kami...
aminnn...
..........................................................................................
...............................................................................................
...........................................................................
tadi aku pas kad jmputan pd kawan2 claz aku..
diorg semua terkejut..
eh,amnah nk kwen..
beznye..
xkurang juge ade yang tanye soalan npe nk kawen..
aku jd konfius jap..
sebaek acha ade tlg jwbkan..heheh
tq dear acha!!!
aku syg ko lebih..
hahah..
dlm claz en.fino td..tbe2 je dia dtg kat aku n tanye awk da turun bape KG..
aku tunjuk 3 jari..
which mean 3kg..heheh..in 1 month
en.fino pgl aku "ouh amna yang da ringan sket tue ea"..haha
en.fino nie pon 1 hal..
nk try ckp je r kan..
malu2 plak..
heheh
korang doakan en fino aku yang tersyg nie terbuka hati nk cube product nie ea...
aminnnn...

4 comments:

  1. thniah yer,,,,,,smga berbhgia ke akhir hyt

    ReplyDelete
  2. wei, ade name aku la..haha
    syg kau jgak mek ! ^^,

    ReplyDelete

LinkWithin



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
http://lbdm.lilypie.com/3Ky2p8.png?xFkym095

nurul cinta wan

Daisypath Anniversary tickers

calender