Saturday, November 26, 2011

..rasa berbaloi duit yg aku laburkan...

sebenarnye mata nie tersangatlah mengantuk...
tapi hati aku x tng sgt sbb byk berfikir..
Ya Allah..permudahkanlah kami..
almost 7 days to go..
aku kat sini dgn assignment yg melambak,
kelas ganti yg x habiz2..
seriously aku sgt pressure..
rasa nk menangis je setiap waktu..
mungkin korang nampak aku sgt cool..
tapi..dlm hati Allah je yg tau..
tadi baru je settle TEST QMT425..
alhamdullilah..

tadi jugak aku gi timbang...
kesedihan dan pressure aku berganti gembira
dgn izin ALLAH..
pelaburanku untuk kurus dan sihat berbaloi..
meh aku tunjuk korg gamba testimoni aku nk..

gamba ni aku amq mase gi zero 2 hero...
time nie aku lom consume herbalife lg..
dasyatkan aku..
time nie berat aku


ni time zero to hero juga..


gamba kat bawah nie pulak after 1 month


ni zila kawan skola aku..bestfriend aku..
time nie die temankan aku mencari baju kat shopping..
korang tau x,
blouse hijau yang aku pakai tu when i was in form 4..
ceritanya aku nk kua ngn nola,tapi x tau nk pakai baju ape..
punggah punye punggah almari..
jumpe baju nie..
aku pon ape lg..try la kan..
excited plak da boleh pakai..
so,aku end up jumpa nola pakai blouse tue..
haha..
bez gile..

so,yang ni plak gamba terbaru aku..

.......................................................................................
...........................................................................................
.....................................................................

tadi aku timbang lagi..
berat aku da tgl 60kg..
baru turun sikit..
tapi yg paling bez..reshaped gila..
mau x nye..
baju nikah yang da siap kene alter balik...
heheh..
tq Allah..tq atie & yus..tq herbalife..
aku happy dgn bdn aku skarg..
n aku nk usaha turun berat lagi..
jom same2 ngn aku...

Allah cipta hambanya semuanya cantik dan indah, terpulang kepada kita nak jaga amanah tubuh ini, atau tidak. 


4 comments:

  1. hi...wahhhh dah nak kawen rupanye..tahniahh...semoga hari itu nanti memberi kebahagiaan yang berpanjangan untuk awak berdua amin

    ReplyDelete
  2. tahniah amnah..bagus..perkembangan terbaikk...

    ReplyDelete

LinkWithin



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
http://lbdm.lilypie.com/3Ky2p8.png?xFkym095

nurul cinta wan

Daisypath Anniversary tickers

calender