Friday, November 4, 2011

selesai sudah fiesta konvo ke 75 uitm...lagi 29 hari je lagi menanti hr bahagia...

assalamualaikum..
entry pg nie aku nk mulakan dgn...
serius aku da makin nebes menanti hari bahagia aku dgn cik abg..
haha..tp muke mestila kne budget cool kn..

03/12/2011
nikah..
04/12/2011
majlis persandingan di Melaka..
11/12/2011
majlis persandingan di Kedah

kpd kawan2 yg mengenali diri kami..
jempot la dtg ye..
untk memeriahkn lgi majlis kami..
bwk hadiah besar2 tau..
heheh..


cite psl pesta konvo yg bru je lepas..
aku dpt putih n fresh flower...
tq so much abg..
xsgke lak dpt kn..
terase mcm abg semakin sweet la plak kn..hahah..
aku nk ucap tq so much jgk kt abg sbb bwk kn hadiah yg plg bernilai 
dlm hdp aku which is mak n ayh..

ni la buah hati aku...i love both of them very much..tq mak n ayh..


ni aku n super mak aku..

ni aku n super hero aku

ni plak aku,mak n ayh n future hubby aku..

ni ank buah tersyg..i love u all..

ni la putih aku...comelkn..


hadiah yg mak n ayh  bg aku..korg kne tgk dlm hati aku..
aku sgt bgga punye mak n ayh mcm diorg yg sgt2 memahami aku..
diploma yg nurul dpt nie hadiah ntok mak n ayh...
..............................................................................................
.....................................................................................................
.......................................................

korg nk tau x sbb ape muke aku hepi sgt...
sbb aku sarapan dgn herbalife..
bez..jom la cube..
korg akn rase perbezaan nye..
upss..baju aku rase longgar sket la..
thank you Allah..thank you herbalife....





No comments:

Post a Comment

LinkWithin



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
http://lbdm.lilypie.com/3Ky2p8.png?xFkym095

nurul cinta wan

Daisypath Anniversary tickers

calender