Thursday, November 24, 2011

lagi dekat...lagi byk dugaan...

assalamualaikum semua...
korang sihat x??
aku harap semua sihat2 belaka..
aku pon sbnrnye bru je ok dr demam selsema..
alhamdulillah..
Allah masih beri aku peluang ntok trus sihat..

diam x diam,sorg2 kawan2 aku da menamatkan zaman bujang mereka...
congrate min (aminatul ummah dan pasangan) 
yg menikah pd 20.11.2011
cantik kan tarikh diorg..
sori sgt2 pd min sbb x leh nk attend ur wedding..
semoga kalian bahagia hingga ke akhir hayat..
aminn


cantik kan die..
tahniah min..
...............................................
...............................................

cerita pasal kawen jgk,kawan abg pon bru je kawen 
pd tarikh11.11.2011 
tahniah kepada mohd afif & anyza izzati 
semoga kekal bahagia hgga ke syurga ye korang...
aminn..
...............................................
.................................................
aku dgn cik abg pulak tgh countdown hr bahagia kami
lagi 9hari je lgi nie..
baju kawen yg da longgar x siap alter lagi...
hantaran pon x siap deco lgi..
risau nye la aku...
Ya Allah..aku mohon pd mu...permudahkanlah urusan hambamu ini..
aminn..
kwn2 semua kate aku cool gile..
padahal,dalam hati...tuhan je yg tau..
korang semua doa Allah permudahkan aku ye..
...........................
..........................
semlm atie ajak gi event herbalife..
bez gile..yg kelaka x leh blah tu...one of the speaker..
dr kecik slalu sgt gagal..
PMR (4d 4e)
SPM pon tersgt cemerlang...
tapi one thing yg aku tabik kat dia,die x pnh putus asa...
yg paling menarik..
die pon kawen mase blaja...
suke2..ok la..nnt aku share story lagi..

assignment CTU x siap lg...
esok ade test QMT...ok la korg...jom stdy...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
http://lbdm.lilypie.com/3Ky2p8.png?xFkym095

nurul cinta wan

Daisypath Anniversary tickers

calender