Tuesday, November 29, 2011

seyes buat aku gerun...

hallo dear2 ku...
ape khabr korang semua...hope sehat walafiat...
ok,gerun x korang bace entry aku kali ni??
heheh..
td aku on9 je fesbuk..
ade senior aku post link nie kat wall die..
cube korang tgk


cikgu nie cikgu aku mase skola menengah dulu...
dia ajar aku Bahasa Melayu..
tq Allah sbb selamatkan cikgu aku...

.......................................................................................................................
...........................................................................................................................

perkara kedua yang buat aku lagi gerun ialah..
jom tgk pic nie..

gerun kan tgk nie..
korang tau x sebab ape jd gini???
meh aku cte seba sikit yang aku tau...
mangsa terlalu suka makan..
semua yang diambil kaya dgn kolestrol...
bahya tu kawan2..
tu la sebab jadinye viseral fat atau pon lemak keliling organ..
ni gamba viseral fat


viseral fat ni sgt bahaya..
sbb ia sgt susah nk hilang kalau kita excercise,joging n what so ever..
so,dari pemakanan la kita kene jage...
biasanya viseral fat nie ade pada 3 organ kita ni:

-jantung.
-paru-paru
-pankreas

so,bila terlalu tebal lapisan viseral fat nie..
tu la jadi nye asma,sesak nafas,serangan jantung dan mcm2 lagi
haa..gerun x???
so,dlm herbalife..usually kitorg suggest kan org amq 
minyak ikan ''omega 3 fish oil"


selaen drpd F1 shake and teamix...
bgusnye product ni sbb die leh reduce kite nye viseral fat dgn cpt...



No comments:

Post a Comment

LinkWithin



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
http://lbdm.lilypie.com/3Ky2p8.png?xFkym095

nurul cinta wan

Daisypath Anniversary tickers

calender